افتتاح پروژه آسفالت معابر محمدآباد رشتخوار
افتتاح پروژه آسفالت معابر محمدآباد رشتخوار

با حضور فرماندار شهرستان، امام‌جمعه، بخشدار مرکزی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین و دهیار و شورای اسلامی روستا، پروژه ۷۶۰۰ مترمربع آسفالت معابر روستای محمدآباد آستانه بااعتبار ۷۷۶ میلیون تومان افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش اختر شرق؛ دهیاری محمدآباد به‌صورت هم‌زمان پروژه‌های جدول‌گذاری و جابجایی تیرهای برق چند خیابان را هم انجام داده که درمجموع اعتبار کل هزینه شده برای پروژه‌های مذکور قریب به یک میلیارد تومان است.

افتتاح سایت همراه اول احمدآباد آستانه رشتخوار

 سایت مخابراتی همراه اول احمدآباد آستانه ۲G – 4G بااعتبار یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان با حضور فرماندار شهرستان، امام‌جمعه، رئیس اداره مخابرات و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 اداره مخابرات رشتخوار در هفته دولت سه پروژه تلفن ثابت، ADSL و کانون نوری در تعدادی از روستاهای شهرستان و شهر رشتخوار را به افتتاح شد که مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها سه میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان می‌باشد.

افتتاح پروژه آسفالت معابر احمدآباد آستانه رشتخوار

با حضور مسئولان اجرایی رشتخوار، پروژه ۴۷۰۰ مترمربع زیرسازی، آسفالت معابر و جدول‌گذاری روستای احمدآباد آستانه بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هم‌زمان با هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 65