افتتاح مرکز جدید اورژانس نفت و گاز منطقه خانگیران سرخس
افتتاح مرکز جدید اورژانس نفت و گاز منطقه خانگیران سرخس

رئیس طب صنعتی مرکز خانگیران سرخس از افتتاح اورژانس جدید در منطقه عملیاتی خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سید رضا هاشمی در این خصوص گفت: با توجه به عملیاتی بودن منطقه گازی خانگیران و خطرات ناشی متعدد از قبیل گاز زدگی، آتش، انفجار و سقوط به لحاظ اشتغال بکار حدود چهار هزار نفر در دو مجموعه بزرگ شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق، می‌طلبید یک مرکز اورژانس بزرگ و مجهز به کارکنان صنعت نفت و گاز خدمات‌رسانی نماید.

وی بابیان اینکه احداث این مرکز اورژانس یک و سال نیم به طول انجامید، تصریح کرد: این مرکز در فضایی به مساحت ۳۳۰ مترمربع احداث‌شده و دارای ۱۶ تخت بیمارستانی و بخش‌های سوختگی، احیا مصدومین، نوار قلب، اتاق پزشک، پذیرش و پرسنلی و انبار هست.

این مقام مسئول تأکید کرد: تمام تجهیزات پزشکی مستقر در مرکز اورژانس خانگیران برابر با ضوابط استاندارد وزارت بهداشت و درمان خریداری‌شده است.

رئیس اورژانس مرکز عملیاتی خانگیران بیان کرد: در حال حاضر ساختمان جدید اورژانس دارای ۱۶ تخت است و قابل‌افزایش تا ۲۰ تخت بیمارستانی است.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: این مرکز زیر نظر سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت باهدف خدمت‌رسانی به تلاشگران خط مقدم تولید انرژی در منطقه شمال و شمال شرق کشور راه‌اندازی شده است.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Views: 3