افتتاح سالن ورزشی شهید سلیمانی نصرآباد باهمت آموزش‌وپرورش تربت‌جام
افتتاح سالن ورزشی شهید سلیمانی نصرآباد باهمت آموزش‌وپرورش تربت‌جام

کارشناس مسئول تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان تربت‌جام از افتتاح سالن ورزشی شهید سلیمانی نصرآباد با حضور مهندسین اداره کل نوسازی استان و آموزش‌وپرورش شهرستان تربت‌جام خبر داد و گفت: این مجموعه ورزشی شامل یک سالن رزمی ۱۰۰ متری و یک سالن بزرگ ۷۰۰ متری سقف بلند با تمامی امکانات و استانداردهای موجود است.

به گزارش اختر شرق؛ بشیر کشتمندی دراین‌باره عنوان کرد: این سالن ورزشی مشکلات و کمبودهای بسیاری داشت که با پیگیری‌های مدیریت آموزش‌وپرورش تربت‌جام جناب آقای آریامنش، معاونت پشتیبانی، معاونت تربیت‌بدنی، مسئول نمایندگی آموزش‌وپرورش در نصرآباد جناب آقای جهانی و کارشناسی تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش این نواقص رفع گردید و سالن آماده بهره‌برداری شد.

کارشناسی تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان تربت‌جام خاطرنشان کرد: سالن ورزشی شهید سلیمانی نصرآباد که متعلق به اداره آموزش‌وپرورش تربت‌جام است، پس از تکمیل با حضور مهندسین اداره کل نوسازی استان و مسئولین اجرایی به آموزش‌وپرورش تحویل داده شد و این سالن ورزشی در اختیار جوانان و ورزشکاران خوب شهر نصرآباد قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ با افتتاح این سالن ورزشی نقش مهمی در ارتقاء ورزش دانش‌آموزی ایفا خواهد کرد به‌طوری‌که در حال حاضر حدود هشت هزار دانش‌آموز در منطقه بالا جام مشغول به تحصیل هستند.

خبرنگار: صادق مرادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 55