افتتاح سالن ورزشی امام رضا (ع) در روستای محمدآباد آستانه شهرستان رشتخوار
افتتاح سالن ورزشی امام رضا (ع) در روستای محمدآباد آستانه شهرستان رشتخوار

سالن ورزشی چندمنظوره امام رضا (ع) با حضور معاون عمرانی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در روستای محمدآباد آستانه از توابع شهرستان رشتخوار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اختر شرق؛ محمدکاظم ملازم‌الحسینی در مراسم افتتاح این پروژه که با حضور اهالی روستای محمدآباد آستانه برگزار شد، اظهار کرد: این سالن ورزشی فاخر با سرمایه‌گذاری آستان قدس رضوی و پیگیری‌های دهیاری روستا و شورای اسلامی شهرستان بااعتبار ۱۵ میلیارد تومان احداث و افتتاح‌شده است.

وی تأکید کرد: این روستا به لحاظ نیروی انسانی در حوزه ورزش از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است، از همین رو با توجه به امکانات فراهم‌شده در این مجموعه ورزشی امیدواریم شاهد کسب موفقیت‌های بزرگ از سوی جوانان این روستا در رشته‌های مختلف ورزشی باشیم.

معاون عمرانی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار اختر شرق با اشاره به اینکه سالن ورزشی چندمنظوره امام رضا (ع) در یک فضایی به زیربنای یک هزار و ۴۵۰ مترمربع زیربنا و ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، در رده کیفی ممتاز ساخته‌شده است، گفت: این ورزشگاه در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع با کاربری یک هزار متر فضای ورزشی و ۵۰۰ متر فضای جانبی توسط آستان قدس برای اهالی محمدآباد آستانه احداث‌شده است.

ملازم‌الحسینی بیان کرد: سالن ورزشی چندمنظوره امام رضا (ع)، شامل یک سالن ورزشی به مساحت یک هزار مترمربع است که برای رشته‌هایی همچون والیبال، هندبال، فوتسال و بسکتبال در اختیار مردم این منطقه قرار گرفت. به گفته وی فضایی به مساحت ۵۰۰ مترمربع برای ساختمان‌های جانبی شامل فضای اداری، رختکن، تأسیسات، انبار و سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته‌شده است.

معاون آستان قدس در پایان خاطرنشان کرد: سالن ورزشی چندمنظوره امام رضا (ع) با برگزاری مسابقه فوتسال بین دو تیم روستای محمدآباد آستانه به بهره‌برداری رسید.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 113