افتتاح زورخانه علی‌بن ابی طالب (ع) شفیع آباد بردسکن به دست پدر شهید رستگار
افتتاح زورخانه علی‌بن ابی طالب (ع) شفیع آباد بردسکن به دست پدر شهید رستگار

همزمان با ولادت حضرت علی (ع) زورخانه فرهنگی ورزشی علی‌بن‌ابی‌طالب روستای شفیع آباد بردسکن با حضور خانواده شهدا افتتاح شد.

به گزارش اختر شرق؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و همچنین ولادت حضرت علی (ع) گفت: ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام سالروز پدران آسمانی نامگذاری شده تا یادی کنیم از شهدا که همانند مولایشان راه حق را با خونشان ادامه دادند.

علی نخعی به افتتاح زورخانه علی‌بن ابی‌طالب علیه السلام اشاره کرد و گفت: این زورخانه که به تمثال شهدای این روستا مزین شده و به دست پدر محترم شهید «علی رستگار» و با همکاری خانواده شهدا و ایثارگران، خیرین، گردان امام حسین (ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد برکت، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و اداره ورزش و جوانان ساخته و افتتاح شد.

در پایان علی اصغر رضایی فرمانده گردان امام حسین علیه السلام بردسکن از خانواده شهدا و ایثارگران، خیرین و تمام دستگاه‌ها و نهادهایی که در ساخت زورخانه، گردان امام حسین را یاری کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، حجت‌الاسلام محمدجواد نیک‌بین نماینده مجلس شورای اسلامی، سرهنگ هادی نیازی جانشین لشکر مردم پایه ۵ نصر، علی نخعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا جنیدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه، علی‌اصغر رضایی فرمانده گردان امام حسین، محمد دانشور رئیس اداره ورزش و جوانان و مردم روستای شفیع آباد برگزار و در پایان از خانواده شهدا با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

لازم به ذکر است؛ شهرستان بردسکن از توابع خراسان رضوی است که در ۲۷۰ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده ۲۹۷ شهید، ۷۱۳جانباز و ۴۷ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیور مردانیب است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 143