اعزام یک تیم عملیاتی از هلال‌احمر قوچان به مناطق سیل‌زده جنوب و جنوب شرق کشور
اعزام یک تیم عملیاتی از هلال‌احمر قوچان به مناطق سیل‌زده جنوب و جنوب شرق کشور

سرپرست جمعیت هلال‌احمر قوچان از اعزام یک تیم عملیاتی چهارنفره از نجات گران این شعبه به مناطق سیل‌زده جنوب و جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ مسعود برازنده در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع سیل ویرانگر در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور و با توجه به حضور تیم‌های عملیاتی بیشتر در این مناطق پس از انجام هماهنگی‌های لازم در محل سازمان امداد و نجات کشور با جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی از چند شعبه استان تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

وی ادامه داد: از جمعیت هلال‌احمر قوچان یک تیم چهارنفره از نجات گران این شعبه با اسامی آقایان مهدی لعل فام، ابوالفضل رمضانیان، محمدمهدی معتمدی و امیرحسین ناطق جهت حضور در این مناطق و بحث امدادرسانی اعزام شدند.

برازنده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه خسارت واردشده در این مناطق و نیاز سیل‌زدگان به اقلام معیشتی و ضروری چند پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان برپاشده است و مردم شریف و انسان‌دوست قوچان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود شامل پتو نو، زیرانداز نو، البسه نو و مواد غذایی دارای تاریخ‌مصرف بیش از شش ماه و مواد بهداشتی را تحویل پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی اهدا کنند.

image_printچاپ مطلب

Views: 67