اعزام دومین گروه بسیجی برای خدمت به بیماران کرونایی بیمارستان سجادیه تربت جام
اعزام دومین گروه بسیجی برای خدمت به بیماران کرونایی بیمارستان سجادیه تربت جام

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا گفت: دراستای کمک‌رسانی و همراهی باکادردرمان دومین گروه از بسیجیان به تعداد ۲۰ نفر از داوطلبان حوزه مقاومت بسیج صیاد شیرازی پس از آموزش اولیه برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونا به بیمارستان سجادیه تربت جام اعزام شدند.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ پاسدارابوطالب جوان با اشاره به مجموعه فعالیت‌های طرح سردار شهید سلیمانی عنوان کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی «هرمسجد یک سنگر سلامت» تا الان بیش از ۲۵هزار ۵۰۰ خانوار مورد غربالگری بهداشتی قرار گرفتند.

وی با بیان این مطلب که دراجرای این طرح تا الان بیش از ۱۰۰۰بیمار مشکوک به بیماری کرونا شناسایی وبه مراکز درمانی معرفی شدندو در همین مدت بیش از چهار هزار بسته معیشتی بین بیماران نیازمند کرونایی توزیع شده است، تصریح کرد: جوانان بسیجی حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی باهمراهی، مدیر گروه جهادی با تشکیل گروه‌های جهادی در کنار کادر درمان در بخش کرونا بیمارستان سجادیه مشغول خدمات‌رسانی به بیماران هستند.

لازم به ذکر است؛ پس از حضور بسیجیان در بخش کرونا، فرمانده سپاه و همراهان با تقدیم شاخه گل به کادر درمان و بیماران از زحمات آنان تجلیل و برای شفای عاجل و سلامتی بیماران دعا کردند.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 42