اعتراف سارقان به ۱۳ فقره سرقت در مشهد
اعتراف سارقان به ۱۳ فقره سرقت در مشهد

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، دو سارق و دو مال‌خر که اقدام به سرقت از ۱۳ کارگاه در مشهد کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ جواد شفیع‌زاده در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت فردی مبتنی بر سرقت از کارگاه وی، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و رد زنی‌های گسترده به سرنخ‌هایی رسیدند که منجر به چهرزنی فردی که دارای سوابق متعدد کیفری بود شد و این فرد را به‌صورت نامحسوس تحت نظر قراردادند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از اطمینان و محرز شدن این‌که سرقت توسط متهم موردنظر انجام‌شده وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده دستگیر و متهم در بازجویی‌های پلیس به ۱۳ فقره سرقت از کارگاه‌های حاشیه شهر مشهد با همدستی فردی دیگر و دو مال‌خر اعتراف کرد.

کارآگاه شفیع‌زاده بابیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی باراهنمایی متهم، همدست و دو مال‌خر را نیز شناسایی و دستگیر و در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از محل اختفاء آنان، تعداد سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه، یک عدد تنه موتورسیکلت، تعدادی لوازم و محتویات داخل خودرو شامل، چرخ و باک بنزین و تعدادی لوازم‌خانگی مسروقه را کشف کردند.

سرپرست پلیس آگاهی خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

خبرنگار: یونس ریحانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 19