اعتراف دو سارق لوازم داخل خودرو به ۱۳ فقره سرقت در تربت‌جام
اعتراف دو سارق لوازم داخل خودرو به ۱۳ فقره سرقت در تربت‌جام

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از دستگیری دو متهم به سرقت لوازم داخل خودرو و کشف ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ غلام محمد قهستانی در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش وقوع سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان تربت جام پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

سرهنگ قهستانی با اشاره به شیوه و شگرد یکسان سارق یا سارقان احتمالی در تمامی سرقت ها، تصریح کرد: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و بررسی نحوه سرقت‌های انجام شده موفق به شناسایی دو متهم در این زمینه شدند و آنها را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش آن دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیس لب به اعتراف گشوده و به ۱۳ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان تربت جام اعتراف کردند، که در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقادیری اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام با تاکید بر عزم پلیس برای پیشگیری از وقوع سرقت به افزایش گشت‌های شبانه روزی کلانتری‌ها و برپایی ایست بازرسی های مقطعی اشاره کرد و گفت: پلیس در تمام تلاش خود را در راستای افزایش امنیت و پیشگیری از سرقت و برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی انجام خواهد داد.

سرهنگ قهستانی در پایان از شهروندان خواست؛ خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیا و اموال قیمتی و وجه نقد در خودرو خودداری کنند و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 10