اطلاعیه نحوه حضور کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از ۲۹ آذر تا ۶ دی ماه
اطلاعیه نحوه حضور کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از ۲۹ آذر تا ۶ دی ماه

با توجه به اعلام وضعیت نارنجی سبزوار براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای محدودیت‌ها و پیشگیری از شیوع کرونا به اطلاع کلیه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار می‌رساند.

به گزارش اختر شرق؛ پرسنل ستاد معاونت‌های آموزش، فرهنگی دانشجویی، تحقیقات و فناوری، غذا و دارو و ستاد مرکزی دانشگاه طی هفته آینده با هماهنگی مدیران خود پنجاه درصد باید درمحل کار حاضر و ۵۰ درصد دیگر باهماهنگی مدیران واحد ضمن در دسترس بودن وعدم خروج از شهرستان دورکار می‌باشند و در صورت نیاز به حضور در محل کار باید حضور یابند.

در صورتی که مسئولین واحد به حضور کارکنان خود بیشتر از ۵۰ درصد نیاز داشته باشند با رعایت فاصله اجتماعی باید در محل کار حاضر شوند.

ساعت کاری و حضور پرسنل بیمارستان‌ها و اورژانس ۱۱۵ و مراکز و شبکه‌های بهداشتی طبق روال سابقه بوده وکارکنان واحدهای اداری و مالی این مراکز می‌توانند با نظر و هماهنگی روسای بیمارستان، معاون بهداشتی و رئیس اورژانس ۱۱۵ از دور کاری ۵۰ درصد استفاده نمایند.

شهرستان‌های داورزن جوین جغتای و خوشاب که در وضعیت زرد می‌باشند واحدهای ستادی و اداری مالی آن‌ها باید طوری برنامه ریزی شود تا دو سوم کارمندان در محل کار حاضر شوند و پرسنل بهداشتی درمانی با نظر معاونت بهداشت برنامه ریزی گردد به طوری که در ارائه خدمات با مشکل مواجه نگردد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 57