اصلاح و زون‌بندی ۲۱۰۰ متر شبکه توزیع آب شهر نشتیفان خواف
اصلاح و زون‌بندی ۲۱۰۰ متر شبکه توزیع آب شهر نشتیفان خواف

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف گفت: اجرای اصلاح و زون‌بندی ۲۱۰۰ متراز شبکه توزیع آب شهر نشتیفان برای پایدارسازی شبکه و برخورداری یکسان شهروندان از آب آشامیدنی در حال انجام میباشد.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان خواف؛ جواد سالاری در این باره اظهار کرد: طرح تفکیک زون‌های فشاری شهر نشتیفان به‌همراه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب این شهر موجب برطرف شدن مشکل افت فشار آب شبکه و برخورداری یکسان شهروندان از آب خواهد شد و حوادث شبکه را به‌طور چشمگیری کاهش خواهد داد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف بیان کرد: تا حال این پروژه ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که تا هفته آتی ۲۱۰۰ متر از شبکه توزیع آب نشتیفان با اجرای لوله‌گذاری به قطرهای ۲۰۰ و ۱۶۰ میلی‌متر از جنس پلی اتیلن به اتمام خواهد رسید و با انجام این پروژه مهم شهر نشتیفان به دو زون فشاری مجزا تبدیل خواهد شد.

سالاری هزینه اجرا و تکمیل این طرح را نزدیک به ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: با اجرای کامل این طرح و احداث ۲۲ باب حوضچه، ضمن برطرف شدن مشکل فشار زون، تمامی مردم شریف شهر نشتیفان به یک نسبت از آب سهم خواهند برد و شاهد کاهش حوادث در زون شماره یک و کاهش نشت شبکه خواهیم بود.

لازم به ذکر است؛ شهر نشتیفان با جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر در جنوب شرقی شهرستان خواف واقع شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 16