اشتغال پایدار برای جوانان روستایی در سرخس
اشتغال پایدار برای جوانان روستایی در سرخس

مدیر املاک و اراضی آستان قدس از ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان روستایی در شهرستان سرخس خبرداد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد رضا برهمند گفت: اشتغال پایدار برای جوانان روستایی، از طریق ایجاد زنجیره ارزش دامداری در اراضی تخته (واویلا) را که اززمین خواران تصرف شده  در دستور کار داریم.

وی عنوان کرد: پیرو مصوبات شورای محترم تأمین شهرستان سرخس این مدیریت با همکاری نهادهای قضایی و اجرایی امنیتی شهرستان نسبت به رفع تصرف از متصرفان اراضی تخته واویلا واقع در پلاک ۳ کندکلی موقوفه، در تیرماه سال جاری اقدام و اکنون در این اراضی آزاد شده، ایجاد اشتغال از طریق زنجیره ارزش دامداری در اراضی تخته واویلا را در دستور کار داریم.

مدیر املاک واراضی آستان قدس خاطرنشان کرد: یکی از معضلاتی که در سنوات متمادی مغفول مانده و برخورد جدی صورت نگرفته است و اکنون تبعات آن مانند افزایش ریزگردها و آسیب زدن به طبیعت دامن گیر همه شهرستان شده است تخریب های بی رویه اراضی موقوفه در شهرستان است که الحمدلله با عزم جدی شورای  تأمین، این موضوع در سطح منطقه در دست پیگیری است.

برهمند گفت: متصرفان اراضی موقوفه و افرادی که فاقد قرارداد هستند و یا مدت قرارداد آنها تمام شده است هر چه سریعتر جهت عقد و یا تمدید قرارداد به اداره املاک و کشاورزی این مدیریت مراجعه نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: جوانان روستاهای اطراف  می توانند با مراجعه به اداره املاک و کشاورزی این مدیریت نسبت به ثبت نام اولیه در این طرح اقدام نمایند و اقدامات بعدی این مدیریت در این خصوص به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 2