استفاده از حمایت معاونت اقتصادی استانداری در جهت برنامه‌های سازمان همیاری
استفاده از حمایت معاونت اقتصادی استانداری در جهت برنامه‌های سازمان همیاری

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: امیدواریم بتوانیم به عنوان یک بنگاه اقتصادی از توان و مساعدت این حوزه استفاده کنیم.

به گزارش اختر شرق؛ محمد سنجری در دیدار با مرتضی اشرفی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری که با حضور معاون بازرگانی و مدیران حوزه مدیریت معدنی و فرآروده‌های نفتی سازمان انجام شد، اظهار کرد: سازمان همیاری در کنار رسالت‌های اجرایی در حوزه شهری به عنوان بنگاه اقتصادی فعالیت‌های مختلفی را در دستور کار دارد و با حمایت‌ها و همکاری‌های حوزه معاونت اقتصادی استانداری طرح‌های سرمایه‌گذاری خود را پیش برده است.

وی افزود: امیدواریم در کنار وظیفه پشتیبانی شهرداری‌ها بتوانیم با کمک معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری، اعتماد سرمایه گذاران را جذب و با استفاده از ظرفیتهای سازمان و شهرداری‌ها در حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده موثر عمل کنیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به طرح‌های سرمایه‌گذاری سازمان همیاری در حوزه احداث مجتمع پایانه‌های انرژی دوغارون، حوزه معادن، شهرک حمل و نقل کاج خواف و…، گفت: امیدواریم با حمایت معاونت اقتصادی استانداری و کمک به حل مسائل پیش رو و احتمالی این حوزه‌ها شاهد به ثمر نشستن این پروژه‌ها نتایج مطلوب آن بر اقتصاد استان باشیم.

سرپرست معاونت هماهنکی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز به حمایت از برنامه‌های اقتصادی سازمان همیاری اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه منافع اقتصادی سازمان همیاری به شهرداری‌ها می‌رسد و به نوعی عام المنفعه است تا جایی که امکان داشته باشد در حوزه‌های اقتصادی با این نهاد همکاری خواهیم کرد.

اشرفی در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش نرم افزاری و سخت افزاری و… در سازمان همیاری وجود دارد که می‌تواند در موضوعاتی چون طرح تنظیم بازار، صادرات، بازارچه‌های مرزی و… موثر باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 84