استعدادیابی بوکس در خراسان رضوی آغاز شد
استعدادیابی بوکس در خراسان رضوی آغاز شد

رئیس هیئت بوکس خراسان رضوی گفت: طرح استعدادیابی همگانی بوکس در رده سنی نونهالان و نوجوانان این استان به صورت مجازی آغاز شد.

به گزارش اختر شرق؛ امیر حسین اخوان اظهار کرد: در این طرح علاقه‌مندان کلیپ‌های کوتاه خود را به آدرس هیئت استان در فضای مجازی ارسال و در پایان هر ماه از هر رده سنی یک نفر برتر در حضور خانواده وی همراه با مربی او مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: گزارش این کلیپ‌ها نیز بصورت مکتوب و مصور به اداره کل ورزش و فدراسیون بوکس ارسال می‌شود.

رئیس هیئت بوکس خراسان رضوی گفت: در این استان ورزشکاران بسیار مستعد این رشته وجود دارند که استعدادیابی آن‌ها نیازمند اجرای طرح منظم و مرتب است.

وی با قدردانی از رئیس فدراسیون بوکس و کمیته استعدادیابی فدراسیون و مسوولان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، اظهار کرد: استعدادیابی در رده سنی پایه، آینده‌سازی برای این رشته المپیکی است و اگر با دقت و صبر استعدادیابی مناسب انجام دهیم، تامین فنی مناسبی برای تیمهای استان خواهیم داشت.

اخوان در پایان خاطرنشان کرد: بطور میانگین هر روز ۱۵ کلیپ دریافت می‌کنیم که در این کلیپ‌ها یکی از نونهالان استان به نام متین مهری مورد توجه فدراسیون نیز قرار گرفت بطوریکه قرار شد کلیپ حرکات وی به فدراسیون آسیایی بوکس نیز ارسال شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 17