استاندار خراسان رضوی: ۵۰۵ پروژه بازآفرینی در حاشیه شهر مشهد اجرا می‌شود
استاندار خراسان رضوی: ۵۰۵ پروژه بازآفرینی در حاشیه شهر مشهد اجرا می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: ۵۰۵ پروژه عمرانی در قالب طرح بازآفرینی شهری در ۷۸ محله واقع در حاشیه کلانشهر مشهد انجام خواهد شد.

به گزارش اختر شرق؛ محمدصادق معتمدیان در حاشیه بازدید از شهرک شهید رجایی مشهد، با بیان اینکه هزینه اجرای این پروژه‌ها از وضعیت موجود تا رسیدن به وضعیت مطلوب حدود هشت هزار میلیارد تومان برآورد شده است، عنوان کرد: این پروژه‌ها در قالب امکانات بهداشتی و درمانی، فضاهای ورزشی، آموزشی و فرهنگی اجرا خواهد شد.

معتمدیان با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر مطالعات دقیقی با استناد به اطلاعات قدیم و جدید با همکاری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری از مشکلات حاشیه شهر مشهد احصاء شده است، تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که خدمات‌رسانی به حاشیه شهر مشهد با سرعت و شتاب بیشتری دنبال شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اقداماتی در این راستا و هماهنگی‌هایی با سازمان برنامه و بودجه در جهت احداث مسکن در حاشیه شهر مشهد انجام شده است و بنیاد مسکن نیز قول مساعد داده است که به عنوان معین خدمات ارائه دهد.

گفتنی است؛ بازدید استاندار خراسان رضوی از شهرک شهید رجایی مشهد با همراهی شهردار مشهد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سایر مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام شده است.

لازم به ذکر است؛ شهرک شهید رجایی مشهد معروف به قلعه ساختمان یکی از مناطق حاشیه‌ای مشهد با بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 177