ارسال ۲۱ محموله کمک‌های مردمی خراسان رضوی به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان
ارسال ۲۱ محموله کمک‌های مردمی خراسان رضوی به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از ابتدای وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان تا امروز ۲۱ محموله کمک‌های مردمی شامل مواد غذایی و کالاهای ضروری به این مناطق ارسال‌شده است.

به گزارش اختر شرق؛ حسین گیلاسی افزود: برحسب وظیفه انسانی و سازمانی در کمک به سیل‌زدگان، پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در مناطق مختلف استان ایجاد شد تا روند کمک‌رسانی با سرعت بیشتری جریان داشته باشد.

وی بابیان اینکه ۲۱ محموله کمک‌های انسان دوستانه از خراسان رضوی به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال‌شده است ادامه داد: در این مدت دو میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان مجموع کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد که ۲۰۶ میلیون تومان آن به‌صورت نقدی و مابقی در قالب غیر نقدی و کالا شامل: مواد غذایی فاسد نشدنی، پتو، لوازم خانه و کالاهای اساسی، اقلام بهداشتی، البسه و آب‌معدنی است.

گیلاسی ادامه داد: این ۲۱ محموله ارسالی در قالب چهار تریلی، ۱۳ کامیون ۱۰ تنی و ۴ کامیونت ارسال شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با عنوان اینکه همچنان پایگاه‌های این نهاد در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران هستند، عنوان کرد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۱۷۱۱-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و یا شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۴۰۱۹۴۰ به این منظور پرداخت کنند.

گیلاسی کمک‌های غیر نقدی موردنیاز مناطق سیل‌زده را شامل پتو، آب‌معدنی، مواد غذایی، با تاریخ انقضای حداقل شش ماه و اقلام بهداشتی دانست.

لازم به ذکر است؛ نیکوکاران می‌توانند کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷* را با تلفن‌های همراه خود شماره‌گیری کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 28