مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در رابطه با ملاقاتها و دیدارهای حضوری و عمومی خود با مردم و مراجعهکنندگان در روزهای دوشنبه هر هفته گفت: ارائه خدمات صحیح و بهموقع و پاسخگویی شفاف دستگاههای دولتی، افزایش اعتماد عمومی مردم که بزرگترین سرمایه و تکیهگاه نظام اداری هستند را فراهم میکند.
به گزارش اختر شرق؛ در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ خدمترسانی و پاسخگویی صادقانه روزهای دوشنبه هر هفته برنامه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی به ملاقاتهای حضوری و دیدار مستقیم با اربابرجوع در جهت رسیدگی به مشکلات مردمی اختصاصیافته است.
حمیدرضا پناه در همین رابطه اظهار کرد: اجرای برنامههای رعایت حقوق شهروندی،تکریم اربابرجوع و پاسخگویی صادقانه به مردم یکی از مؤلفهها و شاخصهای موردتوجه هر دستگاهی است که این اداره کل نیز بر اساس وظایف ذاتی خود همیشه سعی داشته است بهترین خدمات را با بیشترین دقت و در کمترین زمان ممکن به مردم ارائه نماید.
وی با اشاره به اجرای سیاستهای کلی نظام اداری در خصوص افزایش سطح رضایتمندی و ایجاد امید در جامعه، گفت: رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت اربابرجوع یکی از مهمترین وظایف مدیران است که باید بیشازپیش موردتوجه قرارگرفته و رضایتمندی مردم از خدمات دستگاههای اجرایی و کارکنان دولت از اولویتهایی است که در هر سازمانی باید نهادینه گردد.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بیشک خدمترسانی شفاف و آشنایی بیشتر اربابرجوع با شرح وظایف و مأموریتها و فرایند امور خود دلیلی برافزایش رضایتمندی خواهد بود و ما بهعنوان خدمت گذاران این نظاموظیفه داریم در هر جایگاهی از این فرصت پیش رو که در اختیار ما گذاشتهشده است به نحو احسن در جهت رفع مشکلات مردم استفاده نماییم.
پناه، بهبود و اصلاح فرآیندهای سازمانی، سنجش و ارزیابی عملکرد،درج و بهروزرسانی کلیه خدمات اختصاصی قابلارائه به مردم در سایت این اداره کل با توجه به شیوع کرونا را ازجمله ضرورتهای اجرای طرح تکریم و جلب رضایت اربابرجوع دانست و بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفتهایم تا نحوه ارائه خدمات بهطور شفاف در سطح استان انجام پذیرد و شاهد رضایت حداکثری مردم عزیز باشیم.