‍ ‍ اختصاص ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان اعتبارات مشاغل خانگی به رشتخوار
‍ ‍ اختصاص ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان اعتبارات مشاغل خانگی به رشتخوار

فرماندار رشتخوار بابیان اینکه تعهد اشتغال شهرستان ۱۶۸۹ نفر است، گفت: تعهدات اشتغال هر اداره که توسط مدیران کل آن دستگاه‌ها در استان تعیین‌شده است، می‌بایست توسط رئیس آن اداره در مدت‌زمان مشخص تحقق پیدا کند و تعداد اشتغال ایجادشده در سامانه رصد ثبت شود.

به گزارش اختر شرق؛ حسین باهوش، فرماندار رشتخوار در کارگروه اشتغال بابیان اینکه تعهد اشتغال شهرستان ۱۶۸۹ نفر است، گفت: تعهدات اشتغال هر اداره که توسط مدیران کل آن دستگاه‌ها در استان تعیین‌شده است، می‌بایست توسط رئیس آن اداره در مدت‌زمان مشخص تحقق پیدا کند و تعداد اشتغال ایجادشده در سامانه رصد ثبت شود.

باهوش بیان کرد: آمار اشتغال ثبت‌شده واقعی و صرفاً جهت ارائه گزارش و روی کاغذ نباشد و در عمل اثبات گردد.

وی با اشاره به میزان اعتبارات تخصیص داده‌شده مشاغل خانگی به شهرستان، بیان کرد: دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان اعتبارات مشاغل خانگی به شهرستان رشتخوار اختصاص داده‌شده که در بین شش دستگاه (جهاد کشاورزی، صمت، میراث فرهنگی، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران) توزیع‌شده است و دستگاه‌های مربوطه باید تلاش کنند تا با نیازسنجی اعتبارات در بین متقاضیان توزیع گردد.

فرماندار رشتخوار گفت: در تبصره ۱۶ به اداره بهزیستی ۱۶ میلیارد و به کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۸ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ‌شده است.

وی تأکید کرد: نگاه ما بر ایجاد اشتغال است و در بحث واگذاری تسهیلات در مسیر عدالت حرکت خواهیم کرد.

باهوش در پایان خاطرنشان کرد: امسال یکی از ملاک‌های ارزیابی مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان بحث تحقق اشتغال و جذب اعتبارات تخصیصی خواهد بود و مدیران و روسای دستگاه‌ها تلاش کنند کارگروه‌ها و جلسات خود را مرتب برگزار نمایند و مصوبات اخذشده را پیگیری و تحقق بخشند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 4