اختصاص ۱۹ میلیارد تومان اعتبار به اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی از سوی شرکت نفت
اختصاص ۱۹ میلیارد تومان اعتبار به اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی از سوی شرکت نفت

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با پیگیری‌های قاضی‌زاده نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی روز گذشته اعتبارات ما تصویب و برای اجرا به اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ شد.

به گزارش اختر شرق؛ فرزاد فتاحی در خصوص اعتبارات تخصیص یافته به اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی از سوی شرکت نفت، اظهار کرد: با پیگیری‌های قاضی‌زاده نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی روز گذشته اعتبارات ما تصویب و برای اجرا به اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، با بیان اینکه مبلغ این اعتبارات ۱۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: براساس این مصوبات، ما در شهرستان سرخس در روستای اسلام قلعه یک سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در روستای قوش سربزی، یک سالن ورزشی با اعتبار پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهیم داشت.

فتاحی در پایان عنوان کرد: همچنین در شهرستان سرخس و فریمان، هفت زمین چمن مصنوعی، در روستاهای با جمعیت بالا احداث خواهد شد برای بخش احمدآباد و رضوی هم شش زمین چمن مصنوعی در نظر گرفته شده است که جمع پروژه‌های ما در این پیگیری با تصویب شرکت ملی نفت ایران با احتساب ۱۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خواهد رسید که اتفاق بسیار خوبی در این شهرستان‌ها است و ما می‌توانیم خدمات بسیار خوبی را به روستاها و این شهرستان‌ها داشته باشیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 83