اختتامیه دومین جشنواره فیلم و عکس «شهر جدید من» در گلبهار برگزار شد
اختتامیه دومین جشنواره فیلم و عکس «شهر جدید من» در گلبهار برگزار شد

دومین جشنواره فیلم کوتاه و عکس «شهر جدید من»، با حضور جمعی از مسئولین شهرستان گلبهار و با اهدای جوایز نفرات برتر در گلبهار به کار خود پایان داد.

به گزارش اختر شرق؛ در این جشنواره که تابستان سال جاری توسط شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید همزمان در سراسر کشور آغاز به کار نمود، شرکت عمران شهر جدید گلبهار با انتشار فراخوان، دعوت از عکاسان، شهروندان و برگزاری گشت عکاسی اقدام به برگزاری این جشنواره نمود.

دبیرخانه کشوری جشنواره پس از دریافت آثار از سراسر کشور، با همکاری انجمن سینما جوان کشور اقدام به داوری ۵۵۰۰ اثر از تمام شهرهای جدید کشور نمود و با توجه به شرایط ویروس کرونا که تاخیر در اجرای برنامه‌ها را بهمراه داشت، مقرر گردید تا نفرات برتر هر شهر طی مراسمی با شرایط ویژه و مناسب، معرفی و مورد تقدیر قرار گیرند.

در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه و عکس «شهر جدید من» که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پخش زنده در محل شرکت عمران گلبهار همراه بود، حسن خالقی مقدم عضو هیات مدیره این شرکت ضمن تقدیر از مشارکت تمامی هنرمندان و شهروندان در این جشنواره، تصریح کرد: دبیرخانه این جشنواره در گلبهار پذیرای ۴۴۵ اثر عکس و ۲۲ اثر فیلم کوتاه از ۴۹ هنرمند بود که از توجه و همراهی شرکت کنندگان بسیار خرسندیم، برگزاری این جشنواره تاکید بر اهمیت موضوعات فرهنگی، هنری و اجتماعی در هویت بخشی شهری و همچنین مستندسازی زندگی اجتماعی در شهرها است که افزایش توجه شهروندان به محیط زندگی خود را نیز در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام غلامی امام جمعه گلبهار در حاشیه این مراسم با تقدیر از شرکت کنندگان و مجموعه شرکت عمران گلبهار به جهت برگزاری این رویداد بزرگ، به مناسب بودن جایگاه هنرمندان در کشور اشاره کرد و گفت: هنرمندان همانند گنج هستند و می‌توانند با نگاه خوب خود به مسائل کلان کشور بپردازند، دقت و ضرافت هنرمند در مسائل مختلف باعث می‌شود پیام و هدف در کمترین زمان ممکن به مخاطب انتقال یابد.

در پایان این مراسم ایمان علیخانی، آتنا حاجی محمدی، پگاه محمدزاده آینه چی، ماشالله زارع سروی و علی بهمنی به عنوان تقدیر ویژه بخش عکس و همچنین احسان عیدی به عنوان رتبه سوم بخش فیلم کوتاه معرفی و با اهدای لوح و جوایز نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند.

لازم به ذکر است؛ دبیرخانه این جشنواره در شهر جدید گلبهار به پاس توجه و همراهی هنرمندان در این رویداد بزرگ هنری، به تمام شرکت کنندگان لوح یادبود و تقدیر اهدا می‌کند.

image_printچاپ مطلب

Views: 76