اختتامیه جشنواره فیلم موبایلی کرونا در تربت جام
اختتامیه جشنواره فیلم موبایلی کرونا در تربت جام

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام با گرامیداشت دهه مبارک فجر از برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم موبایلی کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ صادق شریفی نسب در این باره گفت: اولین جشنواره فیلم موبایلی توسط انجمن فیلم این اداره برنامه ریزی شده بود که فراخوان آن به اطلاع هنرمندان و علاقمندان این رشته هنری شهرستان رسید.

وی با اشاره به ایامی که وضعیت شهرستان قرمز بود، گفت: در چنین شرایطی باید همه به اندازه خود در مبارزه با کرونا نقش آفرینی کنند و از آنجایی که تاثیرگذاری زبان هنر در این شرایط می‌تواند کمکی به فرهنگ‌سازی و آموزش نکات بهداشتی باشد، تصمیم گرفتیم تا این جشنواره برگزار گردد.

شریفی نسب عنوان کرد: از اواخر آبانماه فراخوان جشنواره منتشر و دبیرخانه آن در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر گردید و انجمن فیلم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به جد پیگیر برگزاری شدند و در این مدت ۱۴ اثر به دبیر خانه ارسال گردید و بعد از بررسی‌های اولیه و نظرات داوران، سه اثر قابل تقدیر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام در پایان خاطرنشان کرد: فیلم (سندروم) به کارگردانی محمدرضا نیازیان به عنوان فیلم اول، فیلم (طالب) به کارگردانی رضا رشتی به عنوان فیلم دوم، فیلم (سلام، سلامتی) به کارگردانی مهدی عبدالهی به عنوان فیلم سوم انتخاب شد.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Views: 126