اختتامیه اولین المپیاد ورزشی وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سراسر کشور در مشهد برگزار شد
اختتامیه اولین المپیاد ورزشی وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سراسر کشور در مشهد برگزار شد

نخستین المپیاد ورزشی کشوری وکلاء، کارشناسان رسمی ومشاوران خانواده قوه قضاییه با حضور رئیس مرکز وکلا و وزیر ورزش و جوانان و مدیران و معاونین ورزشی، ورزشکاران وکیل ازسراسر کشور در پنج رشته ورزشی دارت، شطرنج، فوتسال، والیبال و پینگ‌پنگ در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش اختر شرق؛ دکترحسن عبدلیان‌پور، رئیس مرکز وکلا گفت: با عنایت به اینکه بزرگترین المپیاد ورزشی صنفی در حوزه وکلا وکارشناسان رسمی و مشاوران خانواده به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شده تا برای تقدیراز ورزشکاران مرکز، میزبان وزیر ورزش و جوانان باشیم.

وی با بیان اینکه جامعه مرکز وکلا برگزاری مسابقات ورزشی را برای اولین سال در پنج رشته ورزشی از ۲۳ استان؛ برگزار کرده، عنوان کرد: این المپیاد نشاط وشادابی را میان جامعه خدوم وکلای مرکز ایجاد و ضمن شناسایی و تشویق آن‌ها، زمینه سلامت جسمی اعضای مرکز را فراهم کرد.

وی ادامه داد: با نگاهی به برگزاری اولین تجربه رقابت‌های نخستین المپیاد دربعضی رشته‌ها ازجمله فوتسال، دیدم که این رشته در میان ورزشکاران شرکت کننده مرکز وکلا، قابلیت دارد که فوتسال بااین توانمندی‌ها درکشور تا درسطح بالایی به شرکت دررقابت‌ها برسد وشرکت کنندگان ورزشی تشویق شوند تاافتخارآفرین باشند.

عبدلیان‌پور گفت: نخستین المپیاد با حضور ۶۰۰ ورزشکارو ۵۵ تیم اازانفرادی وتیمی ازسنین ۲۴ تا ۶۲ سال باهدف ایجادانگیزه و تنوع وشور ونشاط درامرخطیر وکالت برگزارشد.

وی با اشاره به اعضای مرکز وکلاء اظهار کرد: ما همه یک خانواده‌ایم و یک خانواده نیز خواهیم ماند و باعث افتخار در جهان هستیم.

همچنین، سید احمد سجادی، وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران وکلاء وکارشناسان رسمی ومشاورین خانواده، نیروهای خدوم واثرگذار در قوه قضاییه برای مردم جامعه هستند که می‌توانند در فرصت اندک وارزشمند مشکلات را حل وفصل کنند و این امر باعث افتخار و خرسندی ما است.

سجادی عنوان کرد: ما برای اولین‌ها خیلی ارزش قائل هستیم و نام زیبای المپیاد، زیبنده وکیل در کشور است، این در حالی است که برای وکلاء جامعه چراغی همیشه روشن آرزومندم و زیر پرچمی همیشه برافراشته باشد تاهمه‌ساله با برگزاری این رقابت‌ها زمینه نشاط را بین وکلا و جامعه فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که چراغ دیگری درورزش کشور روشن شده همچنین ما وظیفه همکاری ودرک بیشتر وتلاش برای مستدام بودن امر ورزش را برای وکلا داریم.

لازم به ذکر است؛ در بخش بانوان در رشته والیبال به ترتیب تیم‌های اصفهان، خراسان رضوی و گلستان اول تا سوم شدند، در رشته تنیس روی میز اصفهان اول شد و تیم‌های البرز و خراسان رضوی به ترتیب دوم و سوم شدند در رشته شطرنج تیمی اصفهان اول شد، تیم‌های تهران و مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند و در رشته دارت اصفهان به مقام اول دست یافت و تیم اصفهان و تهران به ترتیب رتبه‌های دوم وسوم را به دست آوردند.

در بخش آقایان در رشته فوتسال گیلان قهرمان شد، تیم‌های خراسان رضوی و همدان به ترتیب دوم و سوم شدند، در رشته والیبال خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های قزوین و مازندران به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند، در شطرنج تیمی گیلان اول شد، تیم‌های هرمزگان و فارس به ترتیب دوم و سوم شدند، در رشته دارت کرمان به مقام نخست دست یافت و تیم‌های مازندران و هرمزگان رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند و در نهایت در رشته تنیس روی میز گلستان اول شد و تیم‌های قزوین و تهران رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 123