احداث یک هزار واحد مسکونی در خواف
احداث یک هزار واحد مسکونی در خواف

فرماندار خواف گفت: با عنایت به قول مساعد دولت سیزدهم مبنی بر ساخت چهار میلیون مسکن برای اقشار محروم و کم درآمد جامعه، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده سهم خواف از این تعداد، ساخت ۱۰۰۰ وحد مسکونی است.

به گزارش اختر شرق؛ حسین سنجرانی فرماندار خواف در جلسه قرارگاه عملیاتی طرح جهش ملی مسکن خواف با اعلام آغاز احداث هزار واحد نهضت ملی که در خواف برگزار شد و با تأکید بر اینکه دغدغه دولت سیزدهم، تأمین و ساخت مسکن برای مردم است، عنوان کرد: با عنایت به قول مساعد دولت سیزدهم مبنی بر ساخت چهار میلیون مسکن برای اقشار محروم و کم درآمد جامعه، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده سهم خواف از این تعداد، ساخت ۱۰۰۰ وحد مسکونی است.

فرماندار خواف با بیان اینکه به منظور تحقق برنامه زمانبندی، تصمیم داریم جلسات مذکور هر هفته برگزار و آخرین وضعیت ثبت نام را رصد کنیم، عنوان کرد: همه دستگاه‌های زیربنایی و خدمات رسان موظفند همکاری لازم با اداره راه و شهرسازی جهت تحقق این نهضت ملی را داشته باشند.

سنجرانی شهرداران را بازوان قوی و پرتوان ادارات متولی این امر خواند و گفت: باید توسعه متوازن بین شهرها برقرار باشد و در چارچوب ضوابط و مقررات در جهت بهبود وضعیت مسکن در شهرها اقدام شود.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 134