احداث خوراک دام و طیور در رشتخوار
احداث خوراک دام و طیور در رشتخوار

فرماندار رشتخوار از راه اندازی کارخانه خوراک دام ‌و طیور در رشتخوار خبر داد و گفت: کارخانه خوراک دام و طیور در رشتخوار به ظرفیت سالانه ۳۵۰۰۰ تن در کمتر از ۱۲ ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

خالقداد عرب در گفتگو با خبرنگار اختر شرق با بیان اینکه میزان اشتعالزایی این طرح شامل ۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۳۰ نفر به طور غیر مستقیم خواهد بود، عنوان کرد: اعتبار برآورد شده این کارخانه در حدود ۱۸۰ میلیارد ریال می‌باشد.

فرماندار رشتخوار که به اتفاق معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مدیر ناحیه صنعتی و کارشناس جهاد کشاورزی شهرستان از کارگاه طراحی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات کارخانه خوراک دام و طیور بازدید کرد به خبرنگار اختر شرق گفت: کارگاه طراحی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات کارخانه خوراک دام و طیور که از سال ۱۳۹۲ با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال شروع به فعالیت کرده است.

وی نیز از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در این شهرستان بازدید کرد و گفت: این واحد پرورش مرغ به ظرفیت ۳۰ هزار قطعه می‌باشد که در سال ۱۳۹۱ با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال احداث گردیده است که مبلغ شش میلیارد ریال از اعتبارات آن از طرح توسعه سال ۹۱ از طریق بانک کشاورزی تامین شده و الباقی آن آورده متقاضی بوده است.

عرب میزان اشتغالزایی در این مرغداری شامل سه نفر مستقیم و ۱۵ نفر به صورت غیر مستقیم اعلام کرد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 14