اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون دانش آموزان رشتخوار
اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون دانش آموزان رشتخوار

طرح ضربتی واکسیناسیون دانش آموزان رشتخوار در گروه‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال به‌صورت جهادی در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه و سه‌شنبه ۱۸، ۱۹، ۲۰ مهرماه در رشتخوار اجرا شد.

 به گزارش اختر شرق؛ جواد اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار گفت: طرح ضربتی واکسیناسیون دانش آموزان رشتخوار در گروه‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال به‌صورت جهادی در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه و سه‌شنبه ۱۸، ۱۹، ۲۰ مهرماه در رشتخوار اجرا شد.

وی با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان و والدینشان از واکسیناسیون گفت: تاکنون ۴۳ درصد دانش آموزان ۱۸ تا ۱۲ سال شهرستان رشتخوار علیه بیماری کرونا واکسینه شده‌اند.

اشترایه خاطرنشان کرد: سرعت واکسیناسیون نوجوانان ۱۸ تا ۱۲ سال در یک بازه زمانی کوتاه می‌تواند شرایط خوبی را ازنظر ایمنی جمعی ناشی از واکسیناسیون فراهم کند.

وی با اشاره به مشارکت مجموعه آموزش‌وپرورش و سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار در اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در این طرح همکاران آموزش پرورش و سپاه مشارکت دارند و بخشی از کار نیز بر عهده خود دانش آموزان گذاشته‌شده و در برخی مدارس، شورای دانش‌آموزی مشارکت کرده‌اند، امروز شاهد کار تیمی بسیار خوبی در این پایگاه‌ها بوده‌ایم که حاصل مشارکت و همگرایی تیم بهداشت و مجموعه آموزش‌وپرورش و سپاه است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 57