اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از ۲۰ مرداد ماه در منطقه سبزوار
اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از ۲۰ مرداد ماه در منطقه سبزوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار از اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از ۲۰ مرداد در منطقه سبزوار با هدف سوخت رسانی مطلوب به مصرف کنندگان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد صادقی در این باره گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در غرب خراسان رضوی از ۲۰ مردادماه سال جاری عملیاتی خواهد شد.

وی با برشمردن مزایای این طرح گفت: تامین و توزیع مناسب گاز مایع در منطقه، دسترسی آسان خانوارهای فاقد گاز طبیعی، ساماندهی مناسب و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

مدیر منطقه سبزوار تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی با مسولین شهرستان‌های داورزن، خوشاب، سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، ششتمد و انجام مطالعات اولیه بسترهای لازم برای اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه سبزوار فراهم شده و در ادامه با برگزاری جلسات با مسئولین شرکت های موزع و توجیه عوامل توزیع و اطلاع رسانی مطلوب می توانیم توزیع سوخت مناسبی را برای مصرف کنندگان گاز مایع فراهم نماییم.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مشتریان عمده و جزء در بخشهای صنعتی، کشاوری و تولیدی و … می توانند با مراجعه به سایت https://newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت نام و احراز هویت اقدام و در ادامه  درخواست‌های خود را درج و گاز مایع مورد نیاز خود را نرخ مصوب دولتی دریافت نمایند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 19