اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را در شهرستان فریمان نمی‌دهیم
اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را در شهرستان فریمان نمی‌دهیم

رئیس دادگستری شهرستان فریمان گفت: با همراهی و کمک نماینده اجازه نمی‌دهیم که کارخانه و واحد تولیدی تعطیل شود و تعدیل نیرویی صورت گیرد.

به گزارش اختر شرق؛ علی آذری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که با محوریت شهرستان تربت‌جام در سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مقوله وحدت، بسترسازی، انعطاف گری برای قوانین و تسهیل سازی برای راهکارهای توسعه از کارکردهای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی است.

وی با اشاره به اینکه توسعه با اتحاد و حضور میدانی سه مدیر اصلی شهرستان تحقق می‌یابد، افزود: اگر از ترویج فرهنگ اقتصادی و فرهنگ خلق ثروت صحبت می‌کنیم، زمانی این مهم تحقق می‌یابد که در این عرصه به‌صورت میدانی پای‌کار باشیم.

رئیس دادگستری شهرستان فریمان تأکید کرد: در صورت امکان علاقه‌مندیم تا از تجارب موفق مدیران حامی، نظیر معین‌های اقتصاد مقاومتی، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در شهرستان فریمان بهره‌مند شویم.

آذری گفت: آنچه برای ما در فریمان اهمیت دارد این است که اجازه ندهیم کوچک‌ترین مصوبه از ستاد تسهیل در شهرستان بلاتکلیف و بی‌نتیجه باقی بماند.

وی تصریح کرد: با نماینده مردم در مجلس، فرماندار و امام‌جمعه شهرستان پای‌کار هستیم و تاکنون هم اجازه نداده‌ایم که کارخانه یا واحد تولیدی تعطیل شود و تعدیل نیرویی صورت گیرد، ما سرباز رونق تولید بر اساس منویات مقام معظم رهبری هستیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 20