اتصال بالغ بر ۹۵ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان خلیل‌آباد به شبکه ملی اطلاعات
اتصال بالغ بر ۹۵ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان خلیل‌آباد به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از اتصال بیش از ۹۵ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی مشکلات ارتباطی شهرستان خلیل‌آباد و به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، با اشاره به برخورداری بیش از ۸۶ درصدی روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از پوشش تلفن همراه، گفت: از این میان بالغ بر ۷۲ درصد از روستاها به نسل‌های سوم و چهار تلفن همراه متصل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت پذبرفته، در سال جاری عملیات ارتقاء یک سایت تلفن همراه در این شهرستان انجام و ارتقاء یک سایت دیگر نیز در دست اقدام است.

دلگیر در ادامه ضمن اشاره به وضعیت مطلوب شاخص دسترسی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان خلیل آباد به شبکه ملی اطلاعات، خاطرنشان کرد: از مجموع روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان، بیش از ۹۰ درصد دارای اینترنت پر سرعت مخابرات هستند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح‌های در دست اجرا، شاخص‌های ارتباطی شهرستان خلیل‌آباد بیش از پیش بهبود یابد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 61