آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر استان در نوروز ۹۹
آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر استان در نوروز ۹۹

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان آماده خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروز ۹۹ هستند.

به گزارش اختر شرق؛ محمدصادق براتی دراین‌باره اظهار کرد: در جلسه اخیر ستاد مرکز هماهنگی خدمات سفر کشور، برنامه‌های ستاد خراسان رضوی به‌عنوان یکی از اعضا، برای نوروز ۹۹ تشریح شد.

وی گفت: مأموریت اساسی ستاد هماهنگی خدمات سفر این است که با مدیریت کارآمد و هم پیوند با مشارکت و همکاری کلیه ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی مرتبط با مبحث سفر و خدمات‌رسانی، برنامه‌های نظام‌مند و هدفمند برای فراهم نمودن بستر لازم جهت انجام سفرهای ایمن و دارای استاندارد فراهم کند.

 معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی در قالب ۱۳ کمیته و مشارکت بالغ‌بر ۴۵ دستگاه اجرایی در نوروز ۱۳۹۹ به زائران و مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان ادامه داد: دراین‌ارتباط در سطح استان و شهرستان‌ها جلسات متعدد هماهنگی تشکیل و برنامه‌های اجرایی کلیه دستگاه‌ها چه به‌صورت کمی و چه کیفی دریافت و جمع‌بندی شده است.

وی با اشاره به حضور چشمگیر زائران و مسافران در ایام نوروز در استان خراسان رضوی و مشهدالرضا بیان کرد: برنامه‌ریزی و تقویت هماهنگی‌ها جهت ارائه خدمات شایسته به زائران ورودی، ایجاد نظام اثربخش اطلاع‌رسانی، راهنمایی و پاسخگویی به گردشگران، افزایش مدت اقامت و ماندگاری، توسعه بوم گردی با تأکید بر تقویت اقتصاد محلی، تعریف برند مشخص برای شهرستان‌ها در راستای ترویج و توسعه گردشگری، تقویت نظارت بر فعالیت صنوف، شناسایی نقاط ضعف و قوت فعالیت‌ها و حداکثر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ازجمله اهداف و رویکردهای مهم ستاد در نوروز ۱۳۹۹ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گزارش جامعی از فعالیت‌های ستاد خراسان رضوی ارائه و پیشنهاد‌هایی در راستای ارتقاء خدمت‌رسانی به زائران و گردشگران مطرح گردید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 0