آمادگی نیروهای خدمات شهری شهرداری مشهد برای مقابله با بارش‌های پیش بینی شده و برودت هوا
آمادگی نیروهای خدمات شهری شهرداری مشهد برای مقابله با بارش‌های پیش بینی شده و برودت هوا

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خبر داد: پیرو اطلاعیه سازمان هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر پیش بینی بارش پراکنده برف و برودت هوا، نیروهای خدمات شهری شهرداری مشهد به منظور مقابله با مشکلات احتمالی، در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش اختر شرق؛ سید محسن رهنمایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا و امکان یخ زدگی و لغزنده بودن معابر و خیابانهای مشهد، نیروهای خدمات شهری، به منظور تامین رفت و آمد ایمن برای شهروندان در سطح شهر حاضر خواهند بود و ۱۸۰۰ نیروی کارگری در تمام مناطق سطح شهر از عصر امروز تا صبح فردا در حالت آماده باش هستند.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین ۷۰ دستگاه خودرو نمک‌پاش مکانیزه و دستی و ۵۳ اکیپ یخ‌زدایی سطوح شیبدار در مناطق ۱۳ گانه، جانمایی و مستقر شده‌اند.

رهنمایی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان محترم می‌توانند برای اعلام مشکلات پیش آمده در معابر و محلات خود با شماره تلفن ۱۳۷ تماس گرفته و موارد خود را مطرح کنند تا نیروهای خدمات شهری شهرداری در اسرع وقت برای رفع مشکل مراجعه کنند و از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود، با توجه به برودت هوا و یخ زدگی احتمالی معابر، از شستشوی معابر مقابل منازل خودداری کرده و تردد خودروها با سرعت مطمئنه در معابر شهری صورت پذیرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3