آغاز طرح مهارت آموزی و توانمندسازی سربازان سبزوار
آغاز طرح مهارت آموزی و توانمندسازی سربازان سبزوار

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: نمایشگاه مهارت آموزی و توانمندسازی سربازان آموزشی سبزوار با عنوان ایده آرا، با هدف گسترش بوم کارآفرینی، نوآفرینی و ایده‌پردازی منجر به اشتغال، آغاز شد.

به گزارش اختر شرق؛ حسین بیات مختاری در این باره عنوان کرد: این نمایشگاه، نخستین رویداد در این حوزه است و برای حمایت از ایده‌ها و نوآوری‌های سربازان این فرماندهی و سربازان آموزشگاه علمی تخصصی جواد الائمه (ع) سبزوار، برپا شد.

بیات مختاری با بیان این مطلب که مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری، سازماندهی و پشتیبانی علمی، تخصصی و پرورش ایده‌های برتر سربازان را در این رویداد برعهده دارد، تصریح کرد: این مرکز، خدمات علمی و مشاوره‌ای به سربازان ایده‌پرداز و کارآفرین، ارائه می‌دهد. تیمهای شرکت کننده، از مشوق‌های فراجا، دستگاه‌های اجرایی و سامانه بانکی سبزوار، بهره می‌برند.

وی افزود: از گروه‌های سربازی که ایده‌های نو، کسب و کارهای نوپا یا طرحهای اولیه کارشناسی شده مستعد پیشرفت را به دفتر تحقیقات کاربردی این فرماندهی ارائه دادند، دعوت شد.

لازم به ذکر است؛ آموزشگاه علمی و تخصصی حضرت جوادالائمه (ع) فراجا در سبزوار، حدود دو هزار نفر در دوره‌های سربازی و درجه داری را، زیر پوشش خود دارد.

خبرنگار: مهدیه عابدی

image_printچاپ مطلب

Visits: 7