آغاز توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته حمایتی در خراسان رضوی
آغاز توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته حمایتی در خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از آغاز توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته حمایتی در قالب سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی همزمان باروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در سطح استان با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ حبیب الله آسوده در مراسم توزیع بسته‌های حمایتی با اعلام اینکه فعالیت‌های رزمایش مواسات و همدلی در قالب قرارگاهی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان در حال انجام است، گفت: مشارکت مردمی و نیکوکاران اساس کار کمیته امداد است و از همراهی آن‌ها در رسیدگی به امور نیازمندان قدردانی می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان به شب یلدا اشاره کرد و عنوان کرد: بیش از دو هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد اداره ۶ مشهد، دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی، خیران و مراکز نیکوکاری این منطقه تهیه شده تا همزمان با شب یلدا به دست نیازمندان برسد.

آسوده، بسته‌های حمایتی را شامل اقلام خوراکی دانست و تصریح کرد: همچنین همزمان با شب سالگرد شهادت سردار، با مشارکت هیئات مذهبی، سپاه و کمیته امداد غذای گرم طبخ و بین نیازمندان در سطح استان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان از انسجام فعالیت‌های انجام شده و هم افزایی مناسب بین دستگاه‌های مختلف در قالب رزمایش و مواسات و همدلی در خراسان رضوی گفت و اعلام کرد: همه ارگانها به صورت کاملا منسجم و جدی در استان پای کار هستند.

آسوده، میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و بیان کرد: با توجه به قرار داشتن در شرایط شیوع ویروس کرونا، کادر درمان و به ویژه پرستاران با تاسی از فرهنگ عاشورا در حال خدمت‌رسانی بوده و هستند.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم سید ابوذر حسینی تجلیل و تقدیر شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 33