آغاز تزریق اولین دوز واکسن کرونا در بین کادر درمان شهرستان فریمان
آغاز تزریق اولین دوز واکسن کرونا در بین کادر درمان شهرستان فریمان

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فریمان از آغاز برنامه واکسیناسیون ۵۶ نفر از کارکنان خط مقدم مبارزه با کرونا در بیمارستان حضرت زهرا (س) این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر مصطفی جعفری در حاشیه آغاز واکسیناسیون کرونا کارکنان بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بخش کووید ۱۹ بیمارستان حضرت زهرا (س)، با بیان اینکه در این مرحله برای ۵۶ نفر واکسن روسی «اسپوتنیک وی» دریافت شده که در دو دوز و در فاصله چهار هفته باید تزریق صورت بگیرد، خاطر نشان کرد: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان نخستین گروهی که مورد تزریق واکسن قرار می‌گیرند کارکنان بخش مراقبت‌های ویژه بخش کووید ۱۹ هستند.

جعفری تصریح کرد: در این مرحله واکسیناسیون کووید ۱۹ برای کارکنان کادر بهداشت و درمان شامل: همکاران بخش‌های icu کرونا، بخش عفونی، کارکنان شاغل در مرکز ۱۶ساعته کرونا و چند نفر از همکاران اورژانس ۱۱۵ که به طور مستقیم درگیر مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا هستند تزریق می‌شود و در مراحل بعدی براساس اولویت بندی، سایر کارکنان بخش بهداشت و درمان و گروه‌های آسیب‌پذیر واکسینه می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان از مردم خواست همچنان به توصیه‌های بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی عمل کنند و تا واکسیناسیون عمومی و ریشه کنی کامل این بیماری، همچنان مراقب خود باشند و کادر درمانی را در مهار و ریشه کنی این بیماری همراهی کنند

image_printچاپ مطلب

Visits: 101