آزاده سرافراز رشتخواری: دارایی‌های مملکت اسلامی شهدای، آزادگان و ایثارگران هستند
آزاده سرافراز رشتخواری: دارایی‌های مملکت اسلامی شهدای، آزادگان و ایثارگران هستند

آزاده سرافراز رشتخواری گفت: دارایی‌های یک کشور سرزمین ناموس در تمام زمینه‌ها جوانان، ایثارگران، رزمندگان، شهدای کشور و مملکت هستند.

محمود قربان زاده از آزادگان سرافراز دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار اختر شرق در خصوص گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، گفت: دارایی‌های یک کشور سرزمین ناموس در تمام زمینه‌ها جوانان، ایثارگران، رزمندگان، شهدای کشور و مملکت هستند.

وی ادامه داد: بنده سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر، این آزادی آبرومندانه را به فرمانده کل قوا، رزمندگان، آزادگان، شهدا، و والدین معزز شهدا به ویژه خانواده مکرم شهید غلامرضا سالاری عبس آباد که در این عملیات غرورآفرین به شهادت رسید، تبریک عرض میکنم.

قربان زاده بیان کرد: اما این پیروزی به بهانه حاصل نشد «بلکه به بها بدست آمد»، بهای آن خون شهدایی بود «که با خدا معامله کردند» نه با امور پوچ و واهی دنیا «از همه چیزشان (جان) گذشتن تا حدود ۳۰۰۰ مسئول ستادی مملکت در رده‌های متعدد به اعضای هر صندلی حدود ۷۳ شهید به خون خون غلطیدن تا یک مسئول بر اریکه قدرت بنشید و از روی این صندلی میز خدمت با خدمت به ولی نعمتان انقلاب» و غرور آفرینان دفاع مقدس راه شهدا که چیزی جز خدمت نبود ادامه دهند.

این آزاده سرافراز رشتخواری در پایان گفت: خدایا در هیچ برهه از زمان ما را مدیون خون شهدا ممیران و فردای قیامت ما شفیع شهدا قرار بده. زهیچ کس لقمه نانی نمیخوام، کرامت حسنی علیه السلام با مزاجم جوراست.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 91