آثار هنرمند قوچانی روی دیوار نگارخانه کوثر
آثار هنرمند قوچانی روی دیوار نگارخانه کوثر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: اولین نمایشگاه انفرادی طراحی حسین محمدی هنرمند قوچانی افتتاح و تا ۱۵ مهرماه ۹۹ صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصرها ۱۷ الی ۲۰ در در نگارخانه کوثر قوچان در معرض دید همشهریان قوچانی خواهد بود.

به گزارش اختر شرق؛ ضیائی با بیان این مطلب که در این نمایشگاه بیش از ۲۰ تابلو طراحی در اندازه‌های مختلف ۷۰*۵۰ در سبک رئال و با موضوع آزاد بر روی دیوار نگارخانه کوثر می‌رود، عنوان کرد: این نمایشگاه ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۲ مهرماه افتتاح شده و تا ۱۵ مهرماه ۹۹ صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصرها ۱۷ الی ۲۰ در معرض دید همشهریان قوچانی خواهد بود.

ضیائی بیان کرد: مجموعه آثار این نمایشگاه با تکنیک طراحی با مداد اجرا شده که به طور مجزا از مشق مبانی طراحی شروع شده تا تعلیم درساختار، نور و سایه، ترکیب‌بندی و… ادامه می‌یابد و در طراحی چهره که هر کدام حال و هوای خود رادارند.

لازم به ذکر است؛ حسین محمدی متولد ۱۳۶۹ دانش آموخته گرافیک از دانشگاه انقلاب اسلامی تهران است که از سال ۱۳۸۶ این هنر را به صورت حرفه‌ای ادامه داده و در کارنامه هنری خود دارای بیش از ۱۵ مقام ملی، استانی و شهرستانی می‌باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 6