آتش سوزی گسترده در انبار علوفه یک دامداری
آتش سوزی گسترده در انبار علوفه یک دامداری

رییس سازمان آتش نشانی نیشابور از آتش سوزی در انبار علوفه یک دامداری در محدوده روستای لطف آباد این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اختر شرق از نیشابور، سیدمهدی حسینی گفت: در این آتش سوزی که به گفته مالک به علت گرمای زیاد و وزش باد در کمتر از چند دقیقه به […]

رییس سازمان آتش نشانی نیشابور از آتش سوزی در انبار علوفه یک دامداری در محدوده روستای لطف آباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اختر شرق از نیشابور، سیدمهدی حسینی گفت: در این آتش سوزی که به گفته مالک به علت گرمای زیاد و وزش باد در کمتر از چند دقیقه به تمام انبار سرایت کرده بود و کارگران نتوانسته بودند آن را مهار کنند، حدود ۵۰۰ تن علوفه در آتش سوخت و یا آسیب دید.
وی ادامه داد: با اعلام حادثه و اعزام نیروها به محل، به علت وسعت زیاد انبار علوفه در اولین مرحله جلوی گسترش آتش گرفته شد. هم چنین یک تیم از آتش نشانان به محل پست برق که در مجاورت دامداری بود اعزام شدند تا از سرایت آتش به محل مورد نظر ممانعت به عمل آید. در ادامه آتش که به درختان بیرون مجموعه سرایت کرده بود خاموش شد و همزمان با فرماندهی عملیات کار انتقال دام ها که در مجاورت انبار آتش گرفته بودند، به محل امن انجام گرفت.
حسینی اظهار کرد: به علت حجم زیاد آتش و اعلام وضعیت قرمز در ساعت ۲۱ نیروهای سازمان که در شیفت استراحت بودند در وضعیت آماده باش قرار گرفته و در سازمان حاضر شدند. آتش نشانان تا صبح روز بعد در محل ماندند و آتش را مهار و از گسترش آن به کودهای حیوانی و… جلوگیری کردند.
وی اضافه کرد: با روشن شدن هوا و هماهنگی با مسئول دامداری و انتقال تراکتور و لودر به محل، کار جداسازی و همزمان خاموش کردن آتش شروع شد. تا این لحظه کار در حال انجام است و در چند نوبت آتش نشانان حاضر در محل با نیروهای آماده باش تعویض شده اند و کار اطفای حریق هم چنان ادامه دارد

image_printچاپ مطلب

Views: 14