همایش تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی شهرستان کاشمر برگزار شد
همایش تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی شهرستان کاشمر برگزار شد

مراسم تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی شهرستان کاشمر با حضور مسئولین و بهره برداران برگزار شد.

به گزارش اخترشرق؛ کاظم قربان‌پور سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر در سخنانی با تآکید بر اصلاح فرهنگ مصرف آب، به ارائه گزارش کلی از عملکرد مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر پرداخت و برنامه‌های آتی در سال جاری را تشریح کرد.
قربانپور افزود: جهاد کشاورزی کاشمر در زمینه‌های مختلف برنامه ریزی‌های مدون و مستمری دارد که امیدوارم با همدلی کلیه همکاران و بهره برداران بخش کشاورزی به این امر دست پیدا کنیم.
وی ادامه داد: اهمیت بخش کشاورزی در دستیابی به امنیت غذایی، حفظ اشتغال پایدار، و تامین بخش قابل ملاحظه از مواد اولیه صنایع به عنوان پایدار‌ترین بخش اقتصادی بوده و جایگاه ویژه آن در توسعه منطقه همواره مورد توجه مسئولین شهرستان بوده است.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر بیان کرد: تلاش تولیدکنندگان، بهره برداران و نمونه‌های بخش کشاورزی به عنوان قهرمانان تولید در شرایط تحریم‌های ظالمانه باعث رشد مثبت اقتصادی منطقه شده است.
قربان‌پور به یکی از مغفول‌ترین بخش‌های کشاورزی اشاره و اظهار کرد: یکی از راهکارهای افزایش درآمد بخش کشاورزی که متاسفانه تا به حال مغفول مانده توسعه گردشگری کشاورزی است که می‌توانیم با توجه بیشتر و برنامه ریزی درست و صحیح به درآمد پایدار برای مردم منطقه دست یافت.
لازم به ذکر است در پایان این همایش از ۵ تولیدکننده نمونه استانی و ۲۵ تولید کننده نمونه بخش کشاورزی شهرستان با اهدای جوایز و لوح تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب