۲۰۰ میلیون تومان اعتبار، نیاز ساخت المان شهدای گمنام
۲۰۰ میلیون تومان اعتبار، نیاز ساخت المان شهدای گمنام

نشست هم‌اندیشی برای ساخت المان شهدای گمنام در تایباد برگزار شدد مهندس غلامی گفت: برای ساخت المان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد حداقل به ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

نشست هم‌اندیشی برای ساخت المان شهدای گمنام در تایباد برگزار شدد مهندس غلامی گفت: برای ساخت المان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد حداقل به ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش اختر شرق؛ نشست هم‌اندیشی ساخت المان شهدای گمنام در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد و با حضور رئیس دانشگاه آزاد، سرهنگ حسین زاده رئیس دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تایباد و حسن باقری و غلامرضا صیادی از اعضای موسسه خیریه در تایباد برگزار شد.

در این نشست دکتر رضوی رئیس دانشگاه آزاد واحد تایباد و رئیس بسیج اساتید تایباد، حضور شهدای گمنام را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد موجب خیرات و برکات معنوی دانست و بر ضرورت ساخت المان و یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد تأکید نمود.

در این نشست سرهنگ رمضان حسین زاده رئیس دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با انتقاد از مسئولینی که دو سال قبل برای پذیرش شهدای گمنام تعهد اخلاقی دادند تا در اولین فرصت نسبت به ساخت المان یادبود شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد اقدام کنند گفت: باگذشت دو سال حتی برای برگزاری جلسات با رئیس کارگروه شهرستان نتوانسته‌ایم یک نشست برنامه‌ریزی برگزار کنیم.

وی مطرح کرد: شهدا جان و هستی خود را برای دفاع از کشور گذاشتند و امروز مسئولین تراز اول شهرستان برای نشست فرصت ندارند.

در این نشست مهندس ابریشمی معاون دانشگاه آزاد اسلامی و مهندس غلامی مسئول عمرانی و ساخت المان‌ها در تایباد بر لزوم تأمین اعتبار این پروژه تأکید نمودند.

مهندس غلامی گفت: برای ساخت المان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد حداقل به ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

حسن باقری نماینده موسسه خیریه امام علی (ع) تایباد با بیان اینکه امکان تأمین اعتبار از طریق خیرین و مسئولین بنگاه‌های اقتصادی تایباد برای ساخت المان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در کل دنیا مرسوم است کسانی که برای دفاع از کشورشان جان خود را فدا کرده‌اند برایشان نمادی ساخته شود تا یادآور رشادت‌های آن‌ها برای نسل‌های آینده باشد.

وی عنوان کرد: مطابق قانون درصدی از درآمد بنگاه‌های اقتصادی باید صرف امور فرهنگی شود که ساخت این المان در صدر این‌کاره‌ای فرهنگی می‌تواند باشد.

غلامرضا صیادی رئیس هلال‌احمر تایباد هم بر همکاری برای ساخت المان تأکید نمود و گفت: هر کاری برای شهدا از مجموعه ما ساخته باشد کوتاهی نخواهد شد.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 7