ورزشگاه امام رضا (ع) برای مرکز آموزشی در آسیای میانه و غرب آسیا به کنفدراسیون پیشنهاد شد
ورزشگاه امام رضا (ع) برای مرکز آموزشی در آسیای میانه و غرب آسیا به کنفدراسیون پیشنهاد شد

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: با دعوت رئیس فدراسیون آسیا به مشهد، ورزشگاه امام رضا (ع) را تحت عنوان یک مرکز آموزشی دوومیدانی در آسیای میانه و غرب آسیا به کنفدراسیون دوومیدانی آسیا پیشنهاد دادیم.

به گزارش اخترشرق؛ هاشم صیامی در حاشیه برگزاری دومین دوره مسابقات جام بین‌المللی امام رضا (ع) در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه دومین دوره این مسابقات با حضور ۸ کشور خارجی و ۷ گروه داخلی برگزار می‌شود. اتفاق خوبی که حاشیه این دوره از مسابقات رقم خورده، حضور دهلان الحمد، رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و نائب رئیس فدراسیون جهانی است.

وی افزود: تعداد ورزشکاران خارجی در این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته بیشتر شده است و به دلیل حضور قهرمانان رشته‌های مختلف با رکورد‌های بهتر سطح کیفی مسابقات ارتقا یافته است. تمام تلاش ما این است که این مسابقات به یک برند تبدیل‌شده تا در سال‌های آتی باکیفیت و کمیت بهتری برگزار شود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به دلیل اینکه دارای گواهینامه تخصصی فدراسیون جهانی است، از پتانسیل بالایی برخوردار است که در تلاشیم از این ظرفیت استفاده حداکثری را داشته باشیم، اما دستگاه‌ها و اسپانسر‌هایی که در کشور و مشهد حضور دارند در کنار این مسابقات ما را یاری کنند.

صیامی خاطرنشان کرد: با دعوت رئیس فدراسیون آسیا به مشهد، ورزشگاه امام رضا (ع) را تحت عنوان یک مرکز آموزشی دوومیدانی در آسیای میانه و غرب آسیا به کنفدراسیون دوومیدانی آسیا پیشنهاد دادیم.

وی بابیان این مطلب که موفقیت در دوومیدانی موفقیت سایر رشته‌های ورزشی آن کشور را در بر دارد بیان کرد: از مردم مشهد برای تماشای این دوره از مسابقات در ورزشگاه امام رضا (ع) دعوت می‌کنم. باید بپذیریم که دوومیدانی هنوز در ایران گسترش پیدا نکرده است. در حوزه تبلیغات سایر دستگاه‌ها باید پای‌کار بیایند. فدراسیون دوومیدانی نمی‌تواند به‌تنهایی از پس این موضوع بربیاید. همیشه این خلاء را در دوومیدانی حس کرده‌ایم. این رشته ورزشی باید پربیننده باشد. اگر آموزش‌وپرورش، شهرداری، آستان قدس و اداره کل ورزش‌وجوانان پای‌کار نیاید اتفاقات خوبی برای دوومیدانی رخ نخواهد داد.

منبع: تسنیم

image_printچاپ مطلب

Visits: 0