نماینده مردم نیشابور و فیروزه از بهره‌برداری طرح آب‌رسانی از سدبار به شهرستان فیروزه خبر داد
نماینده مردم نیشابور و فیروزه از بهره‌برداری طرح آب‌رسانی از سدبار به شهرستان فیروزه خبر داد

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس در آیین بهره‌برداری از با بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی از سدبار به شهرستان فیروزه گفت: پروژه مذکور، فیروزه و روستاهای این شهرستان که تاکنون از مشکل کمیت و کیفیت آب رنج می‌بردند با انتقال سالانه یک‌میلیون مترمکعب آب به سطح رضایتمندی قابل‌توجهی خواهند رسید.

به گزارش اختر شرق؛ هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی از سدبار به شهرستان فیروزه شامل خطوط انتقال، تصفیه‌خانه فیزیکی و مخزن دوهزارمترمکعبی ذخیره آب حضور یافت.

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این مراسم گفت: عملیات طرح آب‌رسانی سدبار به فیروزه شامل ۱۱ کیلومتر خط انتقال، تصفیه‌خانه فیزیکی مجهز و مخزن ذخیره‌سازی است که برای انجام این پروژه طی تلاش‌های صورت گرفته و رایزنی‌های متعدد با مسئولین وزارت نیرو و ریاست سازمان برنامه‌وبودجه مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال بودجه اخذ گردید.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از پروژه مذکور فیروزه و روستاهای این شهرستان که تاکنون از مشکل کمیت و کیفیت آب رنج می‌بردند با انتقال سالانه یک‌میلیون مترمکعب آب به سطح رضایتمندی قابل‌توجهی خواهند رسید.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس خاطرنشان کرد: همچنین طی پیگیری‌های صورت گرفته، عملیات اجرای انتقال آب برای شهرستان‌های فیروزه و نیشابور به‌صورت مجزا تعریف‌شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 12