قرار عاشقی دهه نودی‌ها در عرصه میدان شهداء مشهد مقدس
قرار عاشقی دهه نودی‌ها در عرصه میدان شهداء مشهد مقدس

دانش آموزان دختر و پسر دهه نودی و هشتادی شهرستان مشهد مقدس و حومه با حضور در میدان شهداء سرود حماسی سلام فرمانده را همخوانی می‌کنند.

به گزارش اخترشرق؛ مسئول برگزاری همایش بزرگ سلام فرمانده استان خراسان رضوی گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده سرود سلام فرمانده با حضور حاج ابوذر روحی روز دوشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در عرصه میدان شهدا و در حضور کودکان و نوجوانان دهه نودی و هشتادی اجرا می شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آخوندی افزود:از مسئولان مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی دعوت می‌شود دانش‌آموزان خود را فردا برای شرکت در این همایش اعزام بکنند.

وی گفت:همچنین از همه فعالان فرهنگی مشهد و حومه دعوت می‌کنیم تا کودکان و نوجوانان دهه نودی که در مساجد، هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه‌های بسیج فعالیت دارند عصر فردا به عرصه میدان شهدا آورده و درزمینهٔ اجرای هرچه بهتر این سرود انقلابی روزی به یادمانی را رقم بزنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آخوندی افزود: سرود سلام فرمانده موجب رقم خوردن اتفاق بزرگی در کشور شده است که شوری انقلابی در بین کودکان و نوجوانان به وجود آورده و از زمان اجرای آن در صداوسیما و نیز رسانه‌های مجازی مورد استقبال فراوان به‌ویژه دهه نودی‌ها قرارگرفته است.

اجرای این سرود حماسی به‌صورت زنده از شبکه‌های رسانه ملی نیز پخش می‌شود.

خبرنگار: سمانه جعفری

image_printچاپ مطلب

Visits: 14