فرهنگ شهروندی، امور بانوان، خانواده، هنرمندان و ورزشکاران اولویت حوزه فرهنگی مشهد
فرهنگ شهروندی، امور بانوان، خانواده، هنرمندان و ورزشکاران اولویت حوزه فرهنگی مشهد

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: فرهنگ شهروندی، امور بانوان، خانواده، هنرمندان و ورزشکاران از اولویت‌های حوزه فرهنگ مدیریت شهری مشهد است.

به گزارش اختر شرق؛ مجید طهوریان عسکری در نطق پیش از دستور دومین جلسه علنی شورای اسلامی گفت: شروع دوره کاری شورای ششم با آغاز به کار دولت مردمی آیت‌الله رئیسی هم‌زمان‌شده است. شورای ششم حتماً تلاش خواهد کرد تا در گفتگوی صادقانه با مردم، حضور در کنار مردم در عین ارتباط با نخبگان، مبارزه جدی با فساد که محل ظهور آن در قوه مجریه شورای شهر خواهد بود، توجه به سرمایه انسانی بدنه ابرسازمان شهرداری مشهد، توجه ویژه به مسائل و مشکلات و ظرفیت‌های حاشیه شهر و جهش در رشد شاخص‌های فرهنگی تلاش وافر کند.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: به نمایندگی از کمیسیون فرهنگی از شهرداری مشهد توقع داریم ارتقای جایگاه ساختاری مجموعه معاونت فرهنگی خود را از اولویت‌ها و در دستور کار جدی قرار دهد چراکه نهادینه‌سازی نگاه و تفکر فرهنگی در بدنه مدیران و کارشناسان مجموعه شهرداری از توقعات بنده به‌عنوان عضو شورا و کمیسیون فرهنگی است.

وی گفت: توجه به موضوع زائر و زیارت، جایگاه و نقش‌آفرینی مساجد، دغدغه‌ها و اولویت‌های جامعه هنری و ورزشکاران، برنامه ویژه در حوزه خانواده و بانوان، ایجاد بستر رشد سرمایه‌های جریان انقلاب در مشهد الرضا (ع)، موضوعات شهروندی همچون تفکیک زباله از مبدأ، محبت و مودت در بین شهروندان، فرهنگ آپارتمان‌نشینی، مطالعه کتاب و کتاب‌خوانی باید از اولویت‌های کاری شهرداری باشد.

طهوریان عسکری بابیان اینکه مشهدالرضا (ع) جهان شهر برکت و کرامت، یک فرصت طلایی برای بروز استعدادهایی است که سال‌ها پشت درهای بسته ایستاده‌اند، اظهار کرد: ما با همه توان و ظرفیت‌های در اختیار، قطعاً پشت سرمایه‌های انسانی دارای ظرفیت و توان در اداره مدیریت شهری و کسانیکه تا امروز فرصت بروز توانمندی و ظرفیت‌های خود را در عرصه مدیریت شهری پیدا نکرده‌اند خواهیم ایستاد.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پایان خاطرنشان کرد: شورای ششم آماده است تا یک دوره خدمت جهادی و همراه بادانش و رفتار عالمانه و هوشمندانه برای اداره شهر مشهدالرضا را رقم بزند. از تمام همکاران در شهرداری، فعالان فرهنگی اجتماعی شهر و همه کنشگران سیاسی تقاضا داریم به‌دوراز نگاه‌ها و دعواهای سیاسی تلاش کنیم مشهدالرضا (ع) را در جهشی جدی، مؤثر، کارآمد و مفید به اعتلا و جایگاه واقعی خود برسانیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 55