شهردار خواف: تکمیل پل‌های باکسی کنارگذر شهر خواف چشم‌انتظار تأمین اعتبار
شهردار خواف: تکمیل پل‌های باکسی کنارگذر شهر خواف چشم‌انتظار تأمین اعتبار

شهردار خواف پیرامون علت کندی تکمیل پل‌های باکسی کنارگذر شهر خواف گفت: تکمیل پل‌های باکسی کنارگذر شهر خواف چشم‌انتظار تأمین اعتبار است.

به گزارش اختر شرق؛ بهرام مقدم نیا شهردار خواف اظهار کرد: تفاهم‌نامه طرح تبدیل دو آب‌نما در مقابل نمایندگی ایران‌خودرو و اداره تبلیغات اسلامی با اجرای پل‌های باکسی کنارگذر شهر خواف با همکاری فرمانداری و مشارکت شرکت امیرسنگان پارسیان و شهرداری خواف در خردادماه امسال به امضا رسید.

وی عنوان کرد: جمع ریالی این تفاهم‌نامه ۸۰ میلیارد ریال است که ۵۰ درصد آن در تعهد شهرداری و ۵۰ درصد مابقی نیز امیرسنگان پارسیان بر عهده گرفت.

شهردار خواف گفت: کار اجرای طرح پل باکسی جلوی نمایندگی ایران‌خودرو با تأمین باکس‌ها، پی‌کنی و خاک‌برداری، زیرسازی، بتن‌ریزی، قالب‌بندی پی و دیواره، آسفالت و بیس پلیت و بولت در حال انجام و تکمیل است.

مقدم نیا با تقدیر از مشارکت شرکت معدنی امیرسنگان پارسیان تصریح کرد: تاکنون این شرکت ۱۰ میلیارد ریال از مبلغ تفاهم‌نامه را به‌حساب شهرداری خواف واریز کرده و انتظار می‌رود برای تسریع درروند تکمیل طرح مزبور و پیشگیری از برخورد به تورم و تغییر نرخ‌ها، مابقی اعتبار لازم نیز از سوی شرکت امیرسنگان واریز شود.

شهردار خواف در پاسخ به این سؤال که «شهرداری خواف تعهدات خود را به چه میزان و چگونه به‌پیش برده؟» اظهار کرد: شهرداری خواف نیز تاکنون حدود ۱۵ میلیارد ریال از تعهدات خود برای اجرای طرح هزینه کرده که ریز هزینه‌کردها، مشخص و قابلیت انتشار عمومی دارد.

وی پیرامون زمان تکمیل طرح با توجه به نزدیکی فصل سرما و بارش‌های احتمالی نیز گفت: ظرف روزهای آتی باند دوم پل باکسی سمت ایران‌خودرو آسفالت و به بهره‌برداری می‌رسد و در صورت تأمین اعتبار، کل طرح را ظرف دو ماه به اتمام خواهیم رساند.

مقدم نیا یادآور شد اجرای این طرح تجربه خوبی برای شهرداری بود زیرا به‌صورت امانی اجرا شد و از حیث کارگاهی و نیروی انسانی خوب به‌پیش رفت اما در بزنگاه‌هایی به دلیل نبود امکانات و تجهیزات سنگین موردنیاز، کار معطل می‌شد اما درمجموع تجربه مثبتی برای شهرداری بود که به همت فرمانداری شکل گرفت.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 1