بررسی مسائل مرتبط بخش کشاورزی و دامپروری شهرستان سبزوار با حضور استاندار خراسان رضوی
بررسی مسائل مرتبط بخش کشاورزی و دامپروری شهرستان سبزوار با حضور استاندار خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی در نشست هم‌اندیشی با فعالان بخش کشاورزی و دامپروری شهرستان سبزوار: مسائل آبخیزداری و انرژی خورشیدی دو موضوعی است که برای آن پتانسیل خوبی در شهرستان وجود دارد و باید از آن بهره برد.

به گزارش اختر شرق؛ یعقوبعلی نظری در نشست هم‌اندیشی با تشکل‌ها و فعالان بخش کشاورزی و دامپروری شهرستان سبزوار که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: جهت گیری و رویکرد ما در استان اجرایی و عملیاتی است و متمرکز بر حل مشکلات هستیم.
استاندار خراسان رضوی خطاب به فرماندار شهرستان سبزوار افزود: فرماندار باید با حضور میدانی خود و تعامل با بخش‌های مختلف در جهت حل مشکلات گام بردارد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این بین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیاز است در شهرستان‌ها تشکیل شود تا مسائل بصورت بخشی بررسی و رفع شود.
نظری به پتانسیل‌های شهرستان پرداخت و عنوان کرد: مسایل آبخیزداری و انرژی خورشیدی دو موضوعی است که برای آن پتانسیل خوبی در شهرستان وجود دارد و باید از آن بهره برد. همچنین در موضوع دامداری شهرستان ضرورت دارد نژادهایی پرورش یابد که قدرت تکثیر بالایی داشته باشد. 
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تغییر رویکردها در کشاورزی و دامداری یک امر ضروریست، تاکید کرد: باید در کشاورزی روش‌های نو و علمی مدنظر قرار گیرد که در نتیجه آن صرفه جویی در مصرف آب داشته و افزایش محصول را شاهد باشیم.
وی در پایان در خصوص سفرهای شهرستانی خاطرنشان کرد: سفرهای شهرستانی بصورت موضوعی انجام می‌شود تا بتوانیم بصورت بخشی مشکلات را برطرف کنیم.

خبرنگار: سمانه جعفری

image_printچاپ مطلب

Visits: 110