با قاطعیت دست رد به سینه دشمنان دین باید زد
با قاطعیت دست رد به سینه دشمنان دین باید زد

به گزارش اختر شرق؛ مجمع سالیانه بسیج شهرستان تایباد در آستانه هفته دفاع مقدس مجمع سالیانه بسیج با حضور امام جمعه، فرمانده نیروی مقاومت سپاه ناحیه تایباد و روسای کار گروه های تخصصی بسیج در محل نمازخانه سپاه ناحیه تایباد برگزار شد.

مجمع سالیانه بسیج شهرستان تایباد در آستانه هفته دفاع مقدس مجمع سالیانه بسیج با حضور امام جمعه، فرمانده نیروی مقاومت سپاه ناحیه تایباد و روسای کار گروه های تخصصی بسیج در محل نمازخانه سپاه ناحیه تایباد برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ در این نشست امام جمعه تایباد گفت: بسیج به عنوان یک تفکر ارزشمند در مقطع کنونی باید با شناسایی مشکلات به مسئولین اجرایی کمک کند.

وی با استناد به قرآن گفت: دشمن عملا حاضر به مذاکره و مصالحه نمی باشد و قصد دشمنان از بین بردن اساس اسلام است.

وی افزود: اگر دشمنان از دین ما راضی باشند باید به دینمان شک کنیم چرا که دین با کفر و استکبار سازگاری ندارد؛ هرگاه دشمنان اسلام، مثل آمریکا از دین اسلام راضی شوند، یعنی دینداری مطابق خواست آمریکا توسط مسلمانان معرفی شده، که در برهه فعلی کشورهایی از منطقه این گونه دینداری می کنند.

وی مطرح کرد: با قاطعیت دست رد به سینه دشمنان دین باید زد.

امام جمعه تایباد افزود: تفکر بسیج باید در وسط میدان باشد و در ایام هفته دفاع یاد و خاطرات آن دوران را زنده نگه داریم که تداوم آن راه به استحکام  نظام منجر می شود.

در ابتدای این نشست سالیانه سرهنگ بیدل  فرمانده نیروی مقاومت سپاه تایباد از نشست های تخصصی کارگروه های تخصصی بسیج در طول سال خبر داد و گفت: کارگروه های تخصصی بسیج با شناسایی و احصا  مشکلات شهرستان، مسئولین را در حل مشکلات کمک می کنند.

در پایان این نشست حجت الاسلام حسین ملکی ابرده امام جمعه تایباد به‌عنوان رئیس مجمع بسیج و آقای ارحمی به‌عنوان ناظر مجمع به مدت دو سال توسط حاضرین انتخاب شدند.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 7