افزایش سهم شوراهای اجتماعی محلات شهر مشهد از اعتبارات عمرانی
افزایش سهم شوراهای اجتماعی محلات شهر مشهد از اعتبارات عمرانی

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: شورای ششم شهر مشهد به جد از مطالبه گری شوراهای اجتماعی محلات و شهروندان استقبال می‌کند و یکی از برنامه‌های ما در این دوره، افزایش سهم شوراهای اجتماعی محلات از بودجه عمرانی شهرداری است.

به گزارش اختر شرق؛ ایمان فرهمندی در حاشیه بازدید از خیابان‌های ایمان و قائم در محله سیدی که به دعوت شورای اجتماعی محله و به‌منظور تسهیل بهره‌مندی شهروندان از ناوگان حمل‌ونقل عمومی انجام‌شده بود، بابیان اینکه شوراهای اجتماعی محلات بهترین رابط شورای شهر با بدنه‌های اجتماعی و شهروندان محسوب می‌شوند، اظهار کرد: اعضای این شوراها می‌توانند مسائل و مشکلات واقعی مردم که به‌صورت روزمره درگیر آن هستند را شناسایی کرده و به شورای شهر منتقل کنند؛ از سوی دیگر تصمیمات و مسائلی که در شورای شهر در حال بررسی و جمع‌بندی نهایی بوده و یا در حوزه مدیریت شهری نیازمند مشورت مردمی است را با شهروندان در میان می‌گذارند.

وی بابیان اینکه شوراهای اجتماعی محلات در برخی محلات عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند، گفت: درعین‌حال، شوراهای اجتماعی برخی محلات نیز نیازمند تقویت هستند که بدون شک با اصلاح آیین‌نامه و برگزاری انتخابات، این تغییر و ارتقاء کیفیت و کارایی شوراهای اجتماعی محلات محقق می‌شود.

فرهمندی با تأکید بر لزوم ایجاد ارتباط بهتر و مؤثرتر و سازنده‌تر با شهروندان، افزود: شورای ششم شهر مشهد به جد از مطالبه گری شوراهای اجتماعی محلات و شهروندان استقبال می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد در پایان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شورای ششم، افزایش سهم شوراهای اجتماعی محلات از بودجه عمرانی شهرداری است؛ از این طریق می‌توان بیشتر به سمت پاسخگویی به نیازها و مطالبات و خواست‌های مردمی در محلات پیش رفت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 56