اختصاص بیش از ۱۷/۵ میلیارد تومان اعتبار به جوین
اختصاص بیش از ۱۷/۵ میلیارد تومان اعتبار به جوین

فرماندار جوین گفت: ۱۷ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان اعتبار تملک دارایی و استفاده متوازن از منابع کشور، امسال به این شهرستان غربی خراسان، اختصاص‌یافته است.

به گزارش اختر شرق؛ حسین جمشیدی فرماندار شهرستان جوین در این باره عنوان کرد: ۱۷ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان اعتبار تملک دارایی و استفاده متوازن از منابع کشور، امسال به این شهرستان غربی خراسان، اختصاص‌یافته است که در قالب ۲۰ فصل، ۵۲ برنامه و ۸۲ طرح، هزینه می‌شود.

جمشیدی اظهار کرد: بیشترین اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و طرح توازن منطقه‌ای شهرستان جوین، در بخش‌های جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، توسعه روستایی و عشایری هزینه خواهد شد.

وی افزود: مصوبات سفر دو ماه گذشته استاندار به جوین، در دست پیگیری است و این سفر ۳۷ مصوبه در حوزه‌های مختلف عمرانی، صنعتی، خدماتی و بخش کشاورزی، برای این شهرستان به همراه داشت.

فرماندار جوین در پایان خاطرنشان کرد: عمده این مصوبات در بخش‌های راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و توسعه فضای بیمارستان حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، تکمیل مجتمع فرهنگی، اجرای طرح‌های شهرداری‌ها، آزادسازی حریم رودخانه‌ها و مرمت و لایروبی قنوات، بوده است.

خبرنگار: سید حجت‌الله تزرقی

image_printچاپ مطلب

Visits: 63