نجات کودک ۲ ساله فریمانی از داخل خودروی با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد
نجات کودک ۲ ساله فریمانی از داخل خودروی با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد

کودک ۲ ساله فریمانی به همت پلیس وظیفه شناس از مرگ نجات یافت.

به گزارش اختر شرق: فرمانده انتظامی فریمان گفت: سرگرد جواد فقیه پور، هنگام گشت زنی در یکی از معابر، متوجه خودروی سواری می شود که کودکی بیقرار درون آن حضور دارد.

سرهنگ جواد سلطانی افزود: این مامور پلیس  متوجه می شود که کودک دو ساله در خودرو به خواب رفته بوده که  پدر و مادرش برای خرید وسیله نقلیه را ترک کرده اند و  کودک در خودرویی با دمای بالای ۴۰ درجه، دچار تنگی نفس شده است. 

وی گفت: با وجود قفل بودن درهای خودرو، این افسر پلیس با سرعت عمل و مسئولیت پذیری، کودک را که حال مساعدی نداشت، از داخل  خودرونجات می دهد.

سرهنگ سلطانی ضمن قدردانی از فداکاری این پلیس، از تمام خانواده ها درخواست کرد که هرگز کودکان خود را حتی برای مدت کوتاه در خودرو رها نکنند .