نجات جان ۶ بیمار با عمل پیوند اعضا در مشهد
نجات جان ۶ بیمار با عمل پیوند اعضا در مشهد

عمل پیوند اعضا از بیمار مرگ مغزی در مشهد،جان ۶ بیمار را نجات داد.

به گزارش اختر شرق: مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای بانوی ۲۷ ساله ساکن مشهد به ۶ بیمار نیازمند، جان دوباره بخشید.

 ابراهیم خالقی گفت:

مرحومه «سیده مریم قرشی» پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت و کلیه‌ها، کبد و قسمتی از پوست وی اهدا شد.