مدیرعامل شرکت بهرهبرداری قطارشهری شهرداری مشهد از سرویس دهی رایگان مترو در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
به گزارش اختر شرق؛مدیرعامل شرکت بهرهبرداری قطارشهری شهرداری مشهدگفت:بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و دستور شهردار مشهد، خدماترسانی در تمامی خطوط مترو به زائران و مجاوران حضرت علیبنموسیالرضا (ع) در روزهای سوم و چهارم تیرماه ۱۴۰۵، رایگان خواهد بود.
داوود همتیان افزود: سرویسدهی تمامی خطوط مترو در این دو روز، از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ انجام میشود.












